Fire & Ice massage - Blossom Veldhoven
fire_ice_slider
Ontspan in warmte, Verfris in koude

Fire & Ice massage

De Fire & Ice massage (of cryo massage) biedt een ongeëvenaarde ervaring die je niet snel zult vergeten. Deze innovatieve massage combineert de kracht van warmte en kou om de spieren te ontspannen, pijn te verlichten en je welzijn te verbeteren.

Het principe achter deze massage is al eeuwenoud: het lichaam blootstellen aan warmte en aan extreme kou. Uit studie en onderzoek weten we dat kou ons immuunsysteem versterkt. Hetzelfde idee vind je in de sauna: in het dompelbad.

fire 500x500jpg
ice500x500jpg

Wat is een Fire & Ice Massage?

De Fire & Ice massage is een dynamische behandeling die gebruik maakt van zowel warme als koude technieken.

De ‘vuur’ component omvat het gebruik van verwarmde stenen om de spieren te ontspannen en de bloedcirculatie te stimuleren. Dit helpt om spanning en stress te verminderen, en bevordert een diepe ontspanning.

De ‘ijs’ component daarentegen maakt gebruik van een koude cryobal voor het lichaam en cryolepels voor het gezicht. Door plaatselijk koude toe te passen zullen de poriën zich sluiten. Het bloed trekt zich terug. Het geeft een tintelend maar niet onaangenaam gevoel. De koude wordt plaatselijk niet langer dan 3 minuten toegepast!

De afwisseling tussen warm en koud zorgt voor een revitaliserend effect dat je lichaam en geest hernieuwde energie geeft.

De Fire & Ice massage wordt uitgevoerd op de rug, benen en gezicht. Naast de massage met hotstones en cryobal word je ook gemasseerd met de handen.

Voordelen van Fire & Ice Massage

Verbeterde bloedcirculatie: door de afwisseling van warmte en kou wordt de bloedcirculatie verbeterd en afvalstoffen efficiënter afgevoerd.

Pijnverlichting: de combinatie van warmte en kou kan helpen bij het verlichten van chronische pijn en spierpijn.

Versterkte Immuniteit: verbeterde bloedcirculatie en lymfedrainage kunnen het immuunsysteem versterken.

Huidverbetering: de verhoogde bloedcirculatie kan de huidconditie verbeteren, waardoor je huid er gezond en stralend uitziet. Stimuleert de aanmaak van collageen

Deze massage haalt je even uit je comfortzone, maar daarna voel je je heerlijk ontspannen. Durf jij deze massage aan?

Tarief Fire & Ice Massage
60 min: 65,-

Afspraak Blossom
Giftcard Blossom

Lees ook onze huisregels

Ook voor deze massage geldt dat er bepaalde medische aandoeningen zijn waarbij de massage niet uitgevoerd mag worden. Welke dat zijn lees je in onze blog ‘Contra-Indicaties’. Bij de eerste afspraak hebben we daarom ook een kort intake gesprek.